16 Ağustos 2008 Cumartesi

ÇİLEKLİ KUPA

Resim çok kötü farkındayım, bu kadar kötü çekmeyi nasıl başardım bilmiyorum ama sırf bu yüzden eklemedim bekliyordu bir kenarda :)
Bu tarifi Defne Yaprağı'nda görüntüsüne hayran kalıp yapmıştım. Tarifi aynen uyguladım yalnızca damla sakızı katmadım. Bir de 10 dakika çırptım tarifteki gibi ancak sanırım 10 dakika çok geldi çünkü muhallebinin kıvamı lastik gibiydi, bir dahaki sefere maksimum 3 dakika çırpmayı planlıyorum :) Ama tadı çok güzeldi..

Yardımcım Nehir muhallebiyi karıştırdı, çok sevdiği için genellikle kınalı olan elleriyle :P
"Anneee seni resim çekerken çekebilir miyiiiim ? " :)) (Keşke tatlının resmini de o çekseydi, bundan daha iyi birşey çıkardı emin ortaya)
_Saniye_

4 yorum:

Flame dedi ki...

Saniye; iyi kandiller diliyorum öncelikle...

Bugün oruçluyum diye mi bilmem ama ne görsem akşama yapasım var :)

Resmi boşver, acayip güzel gözüküyoru bu tatlı :)))
hımmmmmm, nefissss

dostkokusu dedi ki...

Teşekkürler Alev, geç kaldım ama yine de Allah kabul etsin geçmiş kandilin mübarek olsun :)

zarpandit dedi ki...

bence cok cok guzel gozkuyor sıcaklarda en yisi sutluler grubu galiba:)

çilekle muhtesem olmus şekerlemelerini yirim ben bu tatlının:)

muko dedi ki...

çokda kötü değil gayet güzel görünüyor,eline sağlık..
nehirde çok tatlı maşallah

sevgiler..


small business home business
Dostluğun kolları birbirimizi dünyanın bir ucundan bir ucuna kucaklayabilecek kadar uzundur

MONTAİGNE