2 Haziran 2009 Salı

5. YAŞGÜNÜMÜZ

Dün Nehir'imin doğumgünüydü.. Uzun zamandır nasıl bir pasta yapacağımızı düşünüyoduk birlikte, 2 gün kala ikimizin de çok severek izlediği Sünger bob da karar kıldık :)

Sünger Bob pastasını kreşteki kutlama için hazırladım. Çok özen gösterdim ama yine de iki önemli ayrıntıyı atlamışım. Birisi kemeri, o çok önemli değil aslında ama o güzelim burnunu yapmayı nasıl unuttum onu anlamıyorum, üstelik pasta yenip bittikten sonra bi anda farkettim bunu :)




Bu hediye paketi pastayı da evdeki kutlama için yaptım. Geçen hafta tv de Özgür usta nın programında bir benzeri yapılmıştı, çok beğenmiştim ondan esinlendim.



Bir yaşını daha geride bıraktı kuzum, 5 yıl ne zaman geçti nasıl geçti anlamadım, dün gibi ilk kucağıma aldığım an. Annelerin babaların gözünde hiç büyümez derler ya çocukları 50 yaşına girse bile, çok doğruymuş daha şimdiden anladım bunu. Anaokuluna başlayacak bu sene ama o hala bebek kokusuna doyamadığım minicik bebeğim sanki benim... NİCE YILLARA KUZUUUUMMMMM...
_Saniye_

9 yorum:

muko dedi ki...

kemeri ve burnu olmayaversin,zaten yokluğu bile farkedilmmeiş bak süperr görünüyor pastaların her ikiside eline sağlık...
minik prensesin doğum günü kutlu olsun yüzü hep gülsün inş...

sevgiler.

Flame dedi ki...

Süpperr gözüküyor canım. Yeni yaşı kutlu olsun çok şeker olmuş Nehir. Eline sağlık yine kıskandım seni!

C@nSuYu dedi ki...

Herşey harika görünüyor. Ellerine sağlık sanişim..
inş. diploma pastaları da olur nehirciğimizin :)

dostkokusu dedi ki...

Hepinize çok çok teşekkürler, öpüldünüz... :)

Adsız dedi ki...

mrb
Hediye paketi pastayı nasıl yaptığını öğrenebilirmiyim? çok güzel görünüyor ellerine sağlık :)
Nehiri öpüyorum doğum gününü kutlarım

dostkokusu dedi ki...

şeker hamuruna nasıl şekil verdiğimi mi soruyorsunuz?

Adsız dedi ki...

Evet onları merak ediyorum süslemesi çok güzel olmuş eminim tadı da öledir :D

Adsız dedi ki...

SÜPER OLMUŞ AŞMIŞSIN KENDİNİ YİNE SANA DİYORUM Bİ PASTA EVİ AÇ DİYE BAYILDIM YA:)ÖPTÜM ELİF

Tijen dedi ki...

Mutlu yıllar Nehir'e!
Yüzünden gülücükler eksik olmasın.


small business home business
Dostluğun kolları birbirimizi dünyanın bir ucundan bir ucuna kucaklayabilecek kadar uzundur

MONTAİGNE