28 Aralık 2009 Pazartesi

SENE 2050!


''sinem,firuz,hilal ve saniye'' kare dörtlüsü'nün dostluğunun 14. yılı 2010
14 senedir hüzünlerini mutluluklarını, hayal kırıklıklarını paylaştı bu dörtlü
biri düştü ;diğeri el verdi,biri ağladı hepsi ağladı; uzaklıklara aldırmadan..
Yıllardır bu resme bakıp saatlerce konuşur dururuz.''Senin ayakkabın pek modern benimki pek havadar ;sen çok çökmüşsün ben hala diriyim ''gibisinden espriler yapıp saatlerce güleriz:)
Allah bizi ayırmasın, hepinizi kötülüklerden korusun ,güzel bir ömür versin canlarım
iyiki varsınız...
_firuz_
İstanbul-Antalya-Ankara-Kayseri.... Dağıldık 4 ayrı şehre... Ama aslında hiç ayrılmadık, kim ne zaman grip olmuş ondan bile haberdarız :)
Üniversiteye hazırlanırken hiçbirimizin hayali Konya'da okumak değildi belki de ama Konya'yı kazandığımıza şükrederek mezun olduk değil mi canlarım?
Belki her sene planlayıp da yapamadığımızı yaparız bir gün, Konya'da bir araya gelir anılarımızın geçtiği yerleri gezeriz, olmaz mı ???
Hiç ayrılmayalım olur mu... İyiki varsınız...
_Saniye_

7 yorum:

Seval dedi ki...

Amiiin, Allah sizleri hiiç ayırmasın inşallah. Benim de ablam birken 4 oldu ;) Yalunuz bu laptop resme süper oturmuş, beraberken bile bilgisayardan kopamaz hale gelmişsiniz :D öptim sizi çook.. Hepinize gönlünüzce nice seneler diliyorum...

Sinem dedi ki...

Amin canım Firuzum. İyi ki sizleri tanımışım. Ömrüm olur da iki büklüm bir nine olursam fotoğraflardaki gibi; yine benimle olacağınızı biliyorum. Sizi çooook seviyorum...(Söylemeden geçemeyeceğim, en çok ben çökmüşüm... Firuzum internet arama motorlarının uzmanlığını ileride de kimseye kaptırmayacaksın belli. )
:)

dostkokusu dedi ki...

sinoşum sen çökmekten ziyade pek bi durulmuşun sessizlik çökmüş sanki ruhuna:)
ben teknolocik hatunum sinoş her yaşta:)gugıl amcam her daim hizmetimde:P
sanişim inşallah birgün konyanın havasını beraber solumak nasip olur her birlikte..
sabah aklıma sinemin odasında yumurta pişirdiğimiz günler geldi 1 ay boyunca yumurta yemiştik (benim zorumla:) ve sonunda alerjim zıplamıştı:)
hey gidi günleeer heey!
_firuz_

C@nSuYu dedi ki...

Ne güzel günler geçirdim sizinle, Konya diyince okulumdan önce aklıma sizler geliyosunuz.
Sanki anne babamız bir gibi, tüm kötü duygulardan arınmışız gibi, hep içten hep candansınız.. aslında bu dostluktan da öte birşey bence, çoğumuz ailelerimize bile anlatamadıklarımızı paylaşıyoruz, aklımıza takılanları hep birlikte ayıklıyoruz, sorunlarımıza birlikte çözüm arıyor sevinçlerimizi ve neşemizi de ruhlarımıza katıyoruz, birimizin üzüntüsünde hep birlikte dua ediyor, gözyaşlarımızı birlikte akıtıyoruz. Allah nazardan saklasın ve dilerim Allah'tan bizi ahirette de ayırmasın. ( öte tarafta da başınızı şişircem hohoho )Hepimizi cennetine kabul etsin :) Sizler gibi dostları, canları tanımama bana nasip ettiği için Allah'ıma şükrediyorum. Sizleri çok seviyorum. uzakta da olsak biliyorumki en yakınımdasınız.( GSM, MSN, e-mail, mektup, kargo:)) bir çay demleme sohbetini bile yarım saat yapabildikya daha ne diyim biz harikayız hhh valla billa canlarımsınız,harikasınız ve iyiki varsınız..
Allah bizi ayırmasın..

Adsız dedi ki...

hanımlarr hanımlarrrr.. artık 2051 senesine geçsenizz....ardıardına 4-5 tarifle birlikte...bekliyoruzz sabırlaa:) beste

dostkokusu dedi ki...

SANİYE DUYUYOMUSUN CANIM SON 5 TARİF BANA AİTTİ SANIRIM :p
BESTE SENİN HATIRINA YAYINLADIM BUGÜN TARİFİ:)

Esma Ercengiz dedi ki...

dostluğunuz hiç bitmesin. bu birlikteliğinizi bloğa taşıma fkri çok hoş. sevgiler


small business home business
Dostluğun kolları birbirimizi dünyanın bir ucundan bir ucuna kucaklayabilecek kadar uzundur

MONTAİGNE