3 Eylül 2008 Çarşamba

KARTOPU (BENCE RAFFAELLO :) )

Tarif Portakalağacı 'ndan. Aylardır yapılmayı bekliyordu, nihayet yaptım ve çok beğendik. Tadı Ferrero'nun Raffaellosuna çok benziyor.
Aslında beyaz çikolataya batırmak istiyordum ama maalesef evde yoktu, bitter çikolataya batırdım, görüntüsü çok güzel olmadı bu yüzden. Ama nasılsa bundan sonra sık sık yapılacak, değişik şekillere bürünecektir :) Mesela ortasına badem,fındık veya antep fıstığı konulabilir.

Malzemeler:

- 3-4 su bardağı hindistan cevizi
- 1 su bardağı süttozu
- 3/4 su bardağı toz şeker
- 200 ml çiğ krema

Hepsini bir kapta yoğurup, buzdolabında 1 saat kadar beklettim. Daha sonra minik toplar haline getirip küçük kağıt kalıplara koydum.
1 gün sonra tadı daha da güzelleşmişti, 2 gün sonra 4 adet kalmıştı, onlar daha da güzeldi. Yani 1-2 gün önceden yapmakta fayda var :) _Saniye_

6 yorum:

Sinem dedi ki...

Sanişim bence çikolata soslu hali de muhteşem görünüyor. Bu kolay tarifi yapmadan durur muyum. Tabii ki durmam. Eşim buna bayılacakkk.

dostkokusu dedi ki...

Yap Sinoşum yap, çok kolay gerçekten, eminim Nadir de sen de seveceksiniz :)

irem dedi ki...

hindistan cevizli cocos tarzı tatlılara bayılırım tam benlik en kısa zamanda denenecekler arasında. ellerine sağlık sanişim çok güzel görünüyor.

dostkokusu dedi ki...

Beğeneceğine eminim o zaman :) Çok da basit gerçekten, hem evli hem çocuklu hem de çalışan yanii "Üçü bir arada" bayanlar için ideal :)) Öptüm sizi..

Flame dedi ki...

Bende deneyeceğim bendeeee. Tam yaz tatlısı mevsim bitmeden yapılmalı !

dostkokusu dedi ki...

Umarım seversin sen de Alev :) Bu bayramda tatilde olcaz ama kurban bayramında ikramlık olarak tekrar yapmayı planlıyorum ben de :)


small business home business
Dostluğun kolları birbirimizi dünyanın bir ucundan bir ucuna kucaklayabilecek kadar uzundur

MONTAİGNE