17 Ekim 2007 Çarşamba

ÜZÜMLÜ CEVİZLİ KEK




Klasik kek tarifi aslında ama yinede bilmeyen olabilir diye yazmak istedim.....................................................................................
1 bardak süt
yarım bardaktan biraz fazla sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
3 yumurta
1 bardak şeker(ben +3 kaşık koyuyorum)
yeterince un
yarım bardak çekirdeksiz kuru üzüm
yarım bardak ceviz
Yumurta ve şekeri beyazlaşıncaya kadar çırpın,sıvıyağ ve sütü ekleyin,kabartma tozu un ve vanilyayı elekte eleyerek karışıma ekleyin.Ben kekleri normalden daha cıvık yapıyorum tane tane olması için.En son üzüm ve cevizi ekleyip;yağlayıp unladığınız yaklaşık 28 cm lik kalıba dökün.Ben büyük kalıp kullandığım için ölçüleri biraz arttırdım._Firuz_

Hiç yorum yok:


small business home business
Dostluğun kolları birbirimizi dünyanın bir ucundan bir ucuna kucaklayabilecek kadar uzundur

MONTAİGNE