28 Temmuz 2007 Cumartesi

BEYAZ OMLETİ


Omleti akşam eşim yaptı,Pek lezzetliydi bütün beylere tavsiye olunur:)
malzemeler(3/4 kişilik)

-1 adet soğan
-1 adet kırmızı biber(çok minik doğranmış)
-1 adet yeşil biber(minik doğranmış)
-9-10 dilim salam(jülyen doğranmış)
-1 kase kaşar(jülyen doğranmış)
-biraz maydonoz
-1 adet domates(kabuğu soyulmuş doğranmış)
-1 çay bardağı süt
-5-6 adet yumurta
-fesleğen
-karabiber
-kırmızı pul biber

-tereyağ
-mantar (eşim koymadı ama yakışacağına eminim)

İlk olarak soğanla biberleri yağda kavuruyoruz,domatesleri atıp 5 dk pişiriyoruz;ardından salamları atıyoruz,o pişerken başka bir kapta yumurta süt ve baharatları karıştırıp ocaktaki tavamıza döküyoruz,üzerine maydonoz atıp;isteğe bağlı az yada çok pişirip servis yapıyoruz.(üzerine ketçap dökerekde yiyebilirsiniz)

_Firuz _






7 yorum:

hande dedi ki...

süpersiniz kızlar. sıkı takipçiniz olucam artık :P kim tutar sizi.

Sinem dedi ki...

Beyazıt ellerine sağlık walla. Umarım tüm erkekler ve eşler seni örnek alır. Çok nefis gözüküyor. En kısa zamanda deneyeceğim. Ayakta alkışlıyorum seni.
Sinem YAMAN

dostkokusu dedi ki...

Çok güzel görünüyo gerçekten, tadı da öyledir eminim ellerine sağlık beyaz, amaaaa yine de benim kocam daha iyisini yapabilir :P

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyo, eminim tadı daha da güzeldir ne de olsa gs'lı hüneri :)
-HİLAL-

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık süper bir ziyafetti alışırsak her zaman isteriz ona göre herkeze tavsiye ederim,mükemmeldi.
Filiz

C@nSuYu dedi ki...

Bu arada aklıma bişey geldi ben yaptığım omletlerde maydonozu hiç kullanmadım şimdiye kadar ama deneyeceğim.Onun yerine dere otunu kullanıyorum onu da şiddetle tavsiye ederim çok lezzetli oluyo:)

bekir dedi ki...

selam kardeş sen yaptıysan muhakkak güzeldir ne yaptığın önmeli değil salata tariflerini bekliyorum şek bek


small business home business
Dostluğun kolları birbirimizi dünyanın bir ucundan bir ucuna kucaklayabilecek kadar uzundur

MONTAİGNE