17 Temmuz 2007 Salı

TARATORLU BÖRÜLCE SALATASI



Resim EkleÖlçüleri kişiden kişiye damak tadına göre değişebileceğinden dolayı net ölçü vermiyorum(zaten bende ölçüleri göz kararı uyguluyorum:) börülceleri haşlıyoruz ve doğruyoruz.2-3 diş sarımsağı tuzla eziyoruz,cevizleri çok ezmeden rondodan geçiriyoruz;bol limon,sarımsak ve cevizi karıştırıp börülcelerin üzerine döküyoruz.1 dilim ekmek içini ufalayıp yada elimizlede kopartabiliriz;ıslatıyoruz ve börülcelerimizin üzerine döküyoruz,salatamız servise hazır.

1 yorum:

Sinem dedi ki...

Sevgili ustam.
İyi hoş bu börülceleri haşlıyorsun da; bizim memlekette pek bulunmuyo onlardan kurban olduğum. Bana bi demet kargoyla yollayıversen olmaaa mııı? Ben pek bi severim bu börülceyi. Eşim sevmedi ama maalesef. Neyse bunu da kendime yaparım. Belki ben yapınca sever.
Sevgiler
Sinem YAMAN


small business home business
Dostluğun kolları birbirimizi dünyanın bir ucundan bir ucuna kucaklayabilecek kadar uzundur

MONTAİGNE