21 Temmuz 2007 Cumartesi

MEYVE SALATASI



Markete girdiğimde renk renk, çeşit çeşit meyveleri görünce aklıma meyve salatası yapmak geldi :) Malzemeler damak zevkinize göre artırılabilir ya da eksiltilebilir, ben kendi kullandığım malzemeleri yazıyorum.


Meyveler: (ort. 4 kişilik)

1 elma, 1 şeftali, 1 küçük salkım üzüm, 1 dilim karpuz, 1 kivi, 1 büyük muz, 2 kayısı, 2 erik.


Şurup:

yarım bardak toz şeker
1 bardak su

Öncelikle bir tavaya yarım su bardağı şeker ve 1 su bardağı suyumuzu koyarak kaynatıyoruz, hafif koyulaşmaya başlayınca ocağı kapatıyoruz, tatlılara kullandığımız şerbet kadar koyu olmaması gerekiyor. şurubumuz soğumaya bırakıyoruz ve bu arada meyvelerimizi küp şeklinde doğruyoruz. büyük bi kapta doğradığımız meyveleri ve soğumuş olan şurubu karıştırıyoruz. Ben servis için ayrıca krem şanti veya krema sertleştiricisi ile çırpılmış süt kreması kullanıyorum,pudra şekeri de ekleyerek.Tatlıyı çok sevenler için tavsiye ederim.. _Saniye_

2 yorum:

Sinem dedi ki...

Ben bunu yapmayayım. Pek kalorili birşeye benziyor. Dün 100 kalori yakmak için 20 dakika koşarcasına yürüdüğüm aklıma geldi . :)

dostkokusu dedi ki...

hemen akşam deniycem:)sonucu yazarım.Firuz


small business home business
Dostluğun kolları birbirimizi dünyanın bir ucundan bir ucuna kucaklayabilecek kadar uzundur

MONTAİGNE